Zamówienie

Jak mogę uzyskać informacje odnośnie mojego zamówienia?

Otrzymasz je z wiadomości które wysyłamy w toku zamówienia lub pod adresem mailowym sklep@woolbean.com.pl

Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?

W celu zmiany lub anulowania zamówienia skontaktuj się z nami pod adresem sklep@woolbean.com.pl

Przesyłka

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Oferujemy wysyłkę Pocztą Polską lub za pomocą paczkomatów InPost. Koszt wysyłki zależy od wielkości produktu i jest on naliczany na koniec zamówienia.

Czy przyjmujecie zwroty?

Tak, zwroty są realizowane zgodnie z regulaminem sklepu.

Czy oferujecie wysyłkę międzynarodową?

Ze względu na zróżnicowanie kosztów wysyłki do poszczególnych krajów zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami w celu finalizacji zamówienia. Na ten moment zamówienia zagraniczne w oparciu o formularz sklepu nie są możliwe.

Płatność

Jakie są dostępne metody płatności?

Obsługiwane przez nas metody płatności to:

– szybkie płatności internetowe dla wybranych banków
– BLIK

Zworty

Chcę zwrócić mój zakup, co mam zrobić?

Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.

Aby dokonać zwrot skontaktuj się z nami pod adresem sklep@woolbean.com.pl

Ile czasu zajmie oczekiwanie na zwrotu płatności?

Mamy ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Dokonujemy wypłaty w momencie otrzymania rzeczy z powrotem bądź otrzymania dowodu wysyłki.

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.