Zamówienie
Jak mogę uzyskać informacje odnośnie mojego zamówienia?
Otrzymasz je z wiadomości które wysyłamy w toku zamówienia lub pod adresem mailowym sklep@woolbean.com.pl
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
W celu zmiany lub anulowania zamówienia skontaktuj się z nami pod adresem sklep@woolbean.com.pl
Przesyłka
Jakie są dostępne metody wysyłki?
Oferujemy wysyłkę Pocztą Polską lub za pomocą paczkomatów InPost. Koszt wysyłki zależy od wielkości produktu i jest on naliczany na koniec zamówienia.
Czy przyjmujecie zwroty?
Tak, zwroty są realizowane zgodnie z regulaminem sklepu.
Czy oferujecie wysyłkę międzynarodową?
Ze względu na zróżnicowanie kosztów wysyłki do poszczególnych krajów zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z nami w celu finalizacji zamówienia. Na ten moment zamówienia zagraniczne w oparciu o formularz sklepu nie są możliwe.
Płatność
Jakie są dostępne metody płatności?
Obsługiwane przez nas metody płatności to:
– szybkie płatności internetowe dla wybranych banków
– BLIK
Zworty
Chcę zwrócić mój zakup, co mam zrobić?
Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.
Aby dokonać zwrot skontaktuj się z nami pod adresem sklep@woolbean.com.pl
Ile czasu zajmie oczekiwanie na zwrotu płatności?
Mamy ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru. Dokonujemy wypłaty w momencie otrzymania rzeczy z powrotem bądź otrzymania dowodu wysyłki.